We hebben onze bunker in Driebergen verlaten en onze intrek genomen in een kantoor aan de Maliestraat 7 in Utrecht. Een nieuwe omgeving die ons frisse energie geeft om mooie projecten te leiden voor onze klanten. De koffie staat klaar!
![](https://i0.wp.com/beacon.nl/wp-content/uploads/Beacon-nieuw-kantoor.jpg?resize=1024%2C683&ssl=1)
We hebben onze bunker in Driebergen verlaten en onze intrek genomen in een kantoor aan de Maliestraat 7 in Utrecht. Een nieuwe omgeving die ons frisse energie geeft om mooie projecten te leiden voor onze klanten. De koffie staat klaar!
Gillette doet ‘t, Skype, De Pers: geld verdienen door je producten weg te geven. Procter & Gamble besluit om hun R&D deuren open te zetten om geld te verdienen. Product-innovaties gaan vaak gepaard met business model innovatie.
Een wetsuit een mooi ding? Deze zeker! Patagonia weet van dit product zo’n mooi ding te maken. Als fervent surfer kan ik uit eigen ervaring spreken: heerlijk warm, zacht van binnen, soepel en zit als ‘n handschoen. En misschien wel het mooiste: duurzaam. Patagonia is een bedrijf dat al duurzaam werkte voordat de term bedacht was.
“Waar het op aan komt is niet zo zeer het moment, als wel de weg er naar toe. Grote beslissingen zie je aankomen. Iedereen heeft tijd nodig voor een serieus besluit. Daarom moet je het keuzeproces zo snel mogelijk beginnen. Wie die beslissing neemt in een bedrijf, dat is vaak een kwestie van uitvinden. Bij de start van een project toetsen we altijd wat voor structuur er aanwezig is om de grote projectbeslissingen te nemen.
© 2024 Beacon Masters in Innovation • Privacy policy • Terms of use