We hebben onze bunker in Driebergen verlaten en onze intrek genomen in een kantoor aan de Maliestraat 7 in Utrecht. Een nieuwe omgeving die ons frisse energie geeft om mooie projecten te leiden voor onze klanten. De koffie staat klaar!

We hebben onze bunker in Driebergen verlaten en onze intrek genomen in een kantoor aan de Maliestraat 7 in Utrecht. Een nieuwe omgeving die ons frisse energie geeft om mooie projecten te leiden voor onze klanten. De koffie staat klaar!
“Het blij maken van een moderne consument is niet zo makkelijk meer. De tijd van “je mag alle kleuren kiezen zolang het maar zwart is” is over, zelfs voor Apple. Om de harten te winnen zijn producten alleskunners. Denk aan telefoons (wat kunnen ze niet?), auto’s (rijdende computers) of horloges (meten m’n gezondheid, wijzen de weg en geven m’n mail door). De eisen die dit aan bedrijven en hun innovatieteams stelt zijn daarmee extreem hoog.
Innovatie is een basisvoorwaarde voor het succes van iedere organisatie, ongeacht de omvang. Al leidt dat laatste wel tot verschillen, die in het innovatieproces om andere accenten vragen. Je kunt het innovatiebudget maar één keer uitgeven en daarom is het goed managen van innovatie cruciaal. Daarbij spelen zowel bij multinationals als bij MKB-organisaties steeds dezelfde succesfactoren.
Hoe breng je de juiste mensen bij elkaar en hoe leveren zij de beste prestaties? Aan de hand van vier stellingen geven drie ervaringsdeskundigen hun visie. Wencke Visser: ‘Conflicten in de zin van ruzie zijn niet goed, maar het hebben van verschillende opinies is wel zo prettig. Elkaar in goede discussies challengen leidt vaak tot nieuwe inzichten en routes.’
© 2023 Beacon Masters in Innovation • Privacy policy • Terms of use