• HOME
  • TEAM
  • VISIE
  • WAT WE DOEN
  • REFERENTIES
  • BLOG
  • CONTACT
  • NL
    • EN
Beacon ManagementBeacon Management
Beacon ManagementBeacon Management
  • HOME
  • TEAM
  • VISIE
  • WAT WE DOEN
  • REFERENTIES
  • BLOG
  • CONTACT
  • NL
    • EN

IN DE RIJ VOOR EEN VERSE YOGHURTSHAKE

Beacon trots op introductie Fresh Shake

Kunnen olifanten nieuwe trucjes leren? Het blijft een punt van discussie hoe breakthrough innovatie te organiseren binnen grote bedrijven. Fresh Shake is een fantastisch voorbeeld van hoe het kan. Twee uitvinders en een investeerder (Marcel Boekhoorn) kloppen op de deur van Frans/Spaanse zuivelgigant Danone en starten een joint venture. Met een breed samengesteld team is in een recordtijd een vendingmachine ontwikkeld. Met unieke gepatenteerde technologie die een heerlijke gezonde shake mogelijk maakt. Maar de machine doet meer: ’s nachts wordt alles volautomatisch schoongemaakt en informatie over verkoop en voorraad van ingrediënten stuurt iedere machine automatisch naar een centrale server.

Fresh Shake betreft een zeer uitdagend en complex project met een nieuw product, nieuwe technologie, markt, businessmodel en organisatie. Beacon is trots op de rol die het mocht vervullen: het organiseren van de technische ontwikkeling en het adviseren van de directie over de koers. De eerste machines staan op dit moment in de markt met veelbelovende resultaten.

Terug naar overzicht

You also might be interested in

Team van BEACON

BINNENKORT GENIETEN VAN EEN KRASVRIJ UITZICHT IN HET VLIEGTUIG

apr 23, 2021

Je hebt ondernemingen en bedrijven. Voor mij is het onderscheid dat een onderneming klein en flexibel is en waarbij je bij wijze van spreken bij een borrel een grote beslissing kan nemen en waarin ondernemerschap enorm belangrijk is. Bij bedrijven zijn er al gevestigde procedures en structuren en zijn de mensen aan de leiding meer bestuurders.

Statistiek Aviation Glass

BESCHERM WAT ÉCHT RELEVANT IS VOOR DE CONSUMENT

apr 21, 2021

Volgens Quintijn Innikel van Beacon speelt intellectueel eigendom bij elke innovatie. Maar is octrooi wel altijd nodig? ‘Bij innovatie ben je altijd bezig een behoefte van een consument op een nog niet bestaande manier in te vullen.

QUINTIJN INNIKEL (PARTNER BEACON) OVER DE OVERGANG VAN ONTWIKKELPROJECT NAAR BUSINESS

QUINTIJN INNIKEL (PARTNER BEACON) OVER DE OVERGANG VAN ONTWIKKELPROJECT NAAR BUSINESS

apr 26, 2021

'Als er na een innovatieproject een nieuw product staat, is het hele projectteam blij. Maar als projectmanager ben je er nog niet’. Bij BEACON hebben we al veel klanten geholpen met het succesvol doorlopen van deze fase.

Vind je deze blog interessant? Schrijf je in en mis geen enkele post!

Recente berichten

  • Jurre Miedema: ‘Om succesvol te innoveren is het zaak vroeg en regelmatig te testen’.
  • MOOI DING: de frikandel in poedervorm, een interessante snack-innovatie!
  • NIEUW AAN BOORD: Menno van den Eijnden
  • MOOI DING: Beosound Level
  • Yorick Koumans (projectmanager productinnovatie): ‘Vier de tussentijdse successen met je team’
  • Simon van Ipenburg (projectmanager productinnovatie): ‘Zorgvuldig specificeren vergroot de kans op succes’

Contact

Quintijn Innikel

Quintijn Innikel

+31 6 14 53 95 49
quintijn.innikel@beacon.nl
quintijn-innikel

Contact Us

We're currently offline. Send us an email and we'll get back to you, asap.

Send Message

Maliestraat 7, 3581 SH Utrecht
+31 (0)6 53 65 05 89
mail@beacon.nl
LinkedIn
BTW- NL8060.14.751b02

Team
Visie
Wat we doen
Referenties
Blog
Contact
Ook werken in innovatie?

Op de hoogte blijven van de laatste innovatietrends?
Ontvang onze e-mailnieuwsbrief.

INSCHRIJVEN

KMO portefeuille

© 2023 Beacon Masters in Innovation • Privacy policy • Terms of use

Prev Next