• HOME
  • TEAM
  • VISIE
  • WAT WE DOEN
  • REFERENTIES
  • BLOG
  • CONTACT
  • NL
    • EN
Beacon ManagementBeacon Management
Beacon ManagementBeacon Management
  • HOME
  • TEAM
  • VISIE
  • WAT WE DOEN
  • REFERENTIES
  • BLOG
  • CONTACT
  • NL
    • EN

DE INNOVATIEVE KRACHT VAN CROWDSOURCING

Om slimmer en efficiënter te kunnen innoveren, zetten steeds meer bedrijven crowdsourcing in. Het bezorgde fietsfabrikant Sparta inmiddels al drie marktintroducties.

Crowdsourcing houdt in een specifieke groep mensen of professionals op afstand mee laten denken. Fietsfabrikant Sparta liet via het succesvolle crowdsourcing-platform Battle of Concepts 10.000 studenten meedenken over nieuwe onderdelen voor hun kinderfietsen.

Met crowdsourcing bereik je relatief snel en goedkoop een groot aantal mensen die met een frisse blik meedenken. Zij geven inzicht in de wensen, behoeften en ideeën uit de markt en versterken met hun persoonlijke expertise en creativiteit de innovatieve slagkracht. Sparta had binnen zes weken 72 uitgewerkte voorstellen en ontwerpen. Dat is van grote waarde in een tijd waarin consumenten mondiger en veeleisender worden, productreleases elkaar sneller opvolgen en prijzen onder druk staan. Lees meer over deze en andere klantcases op www.battleofconcepts.nl.

Terug naar overzicht

You also might be interested in

Team van BEACON

HOE KRIJG JE EEN TEAM IN BEWEGING?

apr 23, 2021

Innovatieteams bestaan vaak uit capabele, hoogopgeleide mensen. Om een sterk projectteam te creëren, is het belangrijk bij de start een gezamenlijke visie en verantwoordelijkheid te ontwikkelen. Je wilt dat de teamleden actief inbreng hebben en het beste van zichzelf geven. Je kunt natuurlijk zeggen: ‘hier willen we naar toe en zo gaan we het doen’. Maar het werkt meestal beter om het team de ruimte te geven er zelf ook goed over na te denken

Projectmanager BEACON Laurien Wolfswinkel

NIEUW AAN BOORD: LAURIEN WOLFSWINKEL

apr 23, 2021

‘Zelfs het beste idee komt niet tot een goed eindproduct zonder het juiste innovatie management. Ik ben erachter gekomen dat juist het succesvol realiseren van een product mij voldoening geeft en dat dit vaak niet goed (genoeg) gaat binnen een bedrijf. Al vanaf mijn eerste baan als product designer, ben ik mij bezig gaan houden met het opzetten van een werkbaar productontwikkelproces

Het team van BEACON

NIEUW AAN BOORD: UDO MESSACK – BUSINESS DEVELOPER

apr 26, 2021

‘Een goed product voorziet in een behoefte en beantwoordt vaak een vraag die de markt nog niet heeft gesteld. Die behoefte signaleren, de vraag zien die nog niet is gesteld en daar adequaat op inspelen, dat is business development.’ En dat is wat Udo ontzettend leuk vindt.

Recente berichten

  • Jurre Miedema: ‘Om succesvol te innoveren is het zaak vroeg en regelmatig te testen’.
  • MOOI DING: de frikandel in poedervorm, een interessante snack-innovatie!
  • NIEUW AAN BOORD: Menno van den Eijnden
  • MOOI DING: Beosound Level
  • Yorick Koumans (projectmanager productinnovatie): ‘Vier de tussentijdse successen met je team’

Contact Us

We're currently offline. Send us an email and we'll get back to you, asap.

Send Message

Maliestraat 7, 3581 SH Utrecht
+31 (0)6 53 65 05 89
mail@beacon.nl
LinkedIn
BTW- NL8060.14.751b02

Team
Visie
Wat we doen
Referenties
Blog
Contact
Ook werken in innovatie?

Op de hoogte blijven van de laatste innovatietrends?
Ontvang onze e-mailnieuwsbrief.

INSCHRIJVEN

KMO portefeuille

© 2023 Beacon Masters in Innovation • Privacy policy • Terms of use

Prev Next