• HOME
  • TEAM
  • VISIE
  • WAT WE DOEN
  • REFERENTIES
  • BLOG
  • CONTACT
  • NL
    • EN
Beacon ManagementBeacon Management
Beacon ManagementBeacon Management
  • HOME
  • TEAM
  • VISIE
  • WAT WE DOEN
  • REFERENTIES
  • BLOG
  • CONTACT
  • NL
    • EN

SOCIALE INNOVATIE, DE ZACHTE KANT VAN INNOVEREN

Slimmer werken, flexibel organiseren en dynamisch managen.Volgens het onlangs verschenen onderzoek van Panteia en Rotterdam School of Management (RSM) bepalen deze sociale innovaties driekwart van je innovatiesucces.

Volgens de onderzoekers  wordt er bij innovatie veel nadruk gelegd op technologische investeringen. Wanneer sociale en technologische innovatie hand in hand gaan, worden de beste resultaten geboekt. Meer lezen? http://www.topsectorenonderzoek.nl/?p=3793

Terug naar overzicht

You also might be interested in

INTERVIEW MET JAN RIETSEMA, MINASE: VAN ‘HEALTH’ NAAR ‘WEALTH’

INTERVIEW MET JAN RIETSEMA, MINASE: VAN ‘HEALTH’ NAAR ‘WEALTH’

apr 16, 2021

Door met nieuwe partijen in zee te gaan en beter in te spelen op trends als wellness, kan de medische sector beter innoveren. Dit betoogt dr. Jan Rietsema, experimenteel natuurkundige en partner bij bureau Minase, gespecialiseerd in samenwerking tussen de food-, health- en farma-industrie. Hier zijn tips. Over spekgladde wegen bereikt BeaconBerichten het fraaie monumentale koetshuis in Tilburg waar Minase zit.

Tom Stefels

TOM STEFELS (PARTNER BEACON) OVER BESLISSINGEN NEMEN IN PROJECTEN

apr 23, 2021

“Waar het op aan komt is niet zo zeer het moment, als wel de weg er naar toe. Grote beslissingen zie je aankomen. Iedereen heeft tijd nodig voor een serieus besluit. Daarom moet je het keuzeproces zo snel mogelijk beginnen. Wie die beslissing neemt in een bedrijf, dat is vaak een kwestie van uitvinden. Bij de start van een project toetsen we altijd wat voor structuur er aanwezig is om de grote projectbeslissingen te nemen.

QUINTIJN INNIKEL OVER ONDERNEMERSCHAP, VISIE EN STRUCTUUR: KANSEN PLUKKEN

QUINTIJN INNIKEL OVER ONDERNEMERSCHAP, VISIE EN STRUCTUUR: KANSEN PLUKKEN

apr 20, 2021

Op vakantie deze zomer kwamen mijn kinderen na een dag trots terug met € 8,45. Zelf verdiend, pap. Ze bleken zelf geplukte bloemen over de hele camping verkocht te hebben. Hun rollen hadden ze ook al snel verdeeld: Max (7) deed productie, Fay (4) verkoop en communicatie (grote ogen, engelenhaar).

Recente berichten

  • Jurre Miedema: ‘Om succesvol te innoveren is het zaak vroeg en regelmatig te testen’.
  • MOOI DING: de frikandel in poedervorm, een interessante snack-innovatie!
  • NIEUW AAN BOORD: Menno van den Eijnden
  • MOOI DING: Beosound Level
  • Yorick Koumans (projectmanager productinnovatie): ‘Vier de tussentijdse successen met je team’

Contact Us

We're currently offline. Send us an email and we'll get back to you, asap.

Send Message

Maliestraat 7, 3581 SH Utrecht
+31 (0)6 53 65 05 89
mail@beacon.nl
LinkedIn
BTW- NL8060.14.751b02

Team
Visie
Wat we doen
Referenties
Blog
Contact
Ook werken in innovatie?

Op de hoogte blijven van de laatste innovatietrends?
Ontvang onze e-mailnieuwsbrief.

INSCHRIJVEN

KMO portefeuille

© 2023 Beacon Masters in Innovation • Privacy policy • Terms of use

Prev Next