• HOME
  • TEAM
  • VISIE
  • WAT WE DOEN
  • REFERENTIES
  • BLOG
  • CONTACT
  • NL
    • EN
Beacon ManagementBeacon Management
Beacon ManagementBeacon Management
  • HOME
  • TEAM
  • VISIE
  • WAT WE DOEN
  • REFERENTIES
  • BLOG
  • CONTACT
  • NL
    • EN

KOUD TOT DE LAATSTE DRUPPEL

Op de stranden van Colombia was dit flesje van ijs deze zomer een succes. Hip, eco-vriendelijk en fris. 

Mallen gevuld met water werden ingevro-ren bij -25 graden Celsius en daarna afgevuld met cola. Om geen last te hebben van koude, bevroren handen werd een bijpassende rubberen band meegeleverd. Dit drankje was alleen op de Colombiaanse stranden te krijgen. Wie weet valt het ook op de Hollandse stranden in de smaak.

Terug naar overzicht

You also might be interested in

GESLAAGD NIEUWJAARSEVENEMENT ROND CIRCULAIRE PRODUCTINNOVATIE

GESLAAGD NIEUWJAARSEVENEMENT ROND CIRCULAIRE PRODUCTINNOVATIE

apr 24, 2021

Op 24 januari organiseerde BEACON het jaarlijkse nieuwjaarsevenement. Gestart werd met een workshop circulaire productinnovatie, in samenwerking met Marien Korthorst van Cirkel Design. De kern: op welk moment tijdens het gebruik van het product gaat de waarde omlaag en hoe kun je waardevermindering beperken? Dit gaat dus veel verder dan recycling. Dat het thema leeft is een ding dat zeker is: de workshop zat binnen korte tijd vol.

Banner Tom Stefels

NPD REVIEW: PHILIPS AQUATRIO

apr 21, 2021

Parket- en tegelvloereigenaren opgelet: stofzuigen, dweilen én drogen in één beweging. Met de AquaTrio van Philips bespaart u tijd en gedoe. In onze test maakte hij streeploos schoon en zoog hij met gemak kruimels en gemorste dranken op. De AquaTrio biedt nog een paar voordelen. Ten opzichte van gewoon dweilen verbruikt hij 70 procent minder water, slechts een paar druppels schoonmaakmiddel en laat de vloer twee keer zo snel drogen.

Het team van BEACON

NIEUW AAN BOORD: UDO MESSACK – BUSINESS DEVELOPER

apr 26, 2021

‘Een goed product voorziet in een behoefte en beantwoordt vaak een vraag die de markt nog niet heeft gesteld. Die behoefte signaleren, de vraag zien die nog niet is gesteld en daar adequaat op inspelen, dat is business development.’ En dat is wat Udo ontzettend leuk vindt.

Recente berichten

  • Jurre Miedema: ‘Om succesvol te innoveren is het zaak vroeg en regelmatig te testen’.
  • MOOI DING: de frikandel in poedervorm, een interessante snack-innovatie!
  • NIEUW AAN BOORD: Menno van den Eijnden
  • MOOI DING: Beosound Level
  • Yorick Koumans (projectmanager productinnovatie): ‘Vier de tussentijdse successen met je team’

Contact Us

We're currently offline. Send us an email and we'll get back to you, asap.

Send Message

Maliestraat 7, 3581 SH Utrecht
+31 (0)6 53 65 05 89
mail@beacon.nl
LinkedIn
BTW- NL8060.14.751b02

Team
Visie
Wat we doen
Referenties
Blog
Contact
Ook werken in innovatie?

Op de hoogte blijven van de laatste innovatietrends?
Ontvang onze e-mailnieuwsbrief.

INSCHRIJVEN

KMO portefeuille

© 2023 Beacon Masters in Innovation • Privacy policy • Terms of use

Prev Next