• HOME
  • TEAM
  • VISIE
  • WAT WE DOEN
  • REFERENTIES
  • BLOG
  • CONTACT
  • NL
    • EN
Beacon ManagementBeacon Management
Beacon ManagementBeacon Management
  • HOME
  • TEAM
  • VISIE
  • WAT WE DOEN
  • REFERENTIES
  • BLOG
  • CONTACT
  • NL
    • EN

CROWDSOURCING: DAT WAT JE NIET MOET DOEN

Steeds meer organisaties en ondernemers maken gebruik van crowdsourcing om met behulp van de kennis, kunde en creativiteit van hun ‘crowd’ de slagkracht van hun organisatie of onderneming te versterken. Een mooie ontwikkeling, zeker als dit goed wordt aangepakt! Helaas blijkt dat laatste niet altijd het geval. Om je te behoeden voor de valkuilen heeft Eveline Verbunt hier een blog aan gewijd.

Wil jij de kennis, kunde of creativiteit van een grote  groep mensen online gaan benutten om jouw project of organisatie een boost te geven? In haar werkzaamheden als crowdsourcing consultant vallen Eveline een aantal dingen op, die het succes van zo’n project in gevaar kunnen brengen.

Lees meer over de valkuilen die het rendement van je crowdsourcing project kunnen inperken. Een gewaarschuwd mens telt voor twee, dus doe er je voordeel mee en maak gebruik van de geleerde lessen van je voorgangers!

Terug naar overzicht

You also might be interested in

10 JAAR INNOVATIEMANAGEMENT!

10 JAAR INNOVATIEMANAGEMENT!

apr 22, 2021

Wat krijg je als je 120 innovatieve mensen op het dak van een bunker zet? Een heel gezellig feestje, met heftige discussies, toekomstvisies en dromen. Waar oude collega’s elkaar weer zien en nieuwe contacten gelegd worden. Ik voelde me trots om gastheer te zijn voor zoveel vermaarde merken en leuke mensen die de moeite genomen hadden te komen.

productinnovatie blogpost - Lean startup

LEAN STARTUP: SNEL ONTWIKKELEN MET EEN LERENDE MINDSET

apr 24, 2021

"Bij BEACON zijn we enthousiast over lean startup. Het is een ongelofelijk handige manier om het rendement op je investering in innovatie te verhogen. Een innovatie is alleen interessant als het relevant is voor je gebruikers en als het commercieel en technisch haalbaar is. Vaak heb je te maken met een beperkt budget, waar je maximaal resultaat uit wilt halen. Dan wil je niet wachten tot het project bijna klaar is met het valideren van je concept. Je wilt daarover liever vandaag dan morgen conclusies kunnen trekken.”

HOEVEEL MOET IK INVESTEREN VOOR ECHTE INNOVATIE?

HOEVEEL MOET IK INVESTEREN VOOR ECHTE INNOVATIE?

apr 22, 2021

De onderzoekers concludeerden dat succesvolle bedrijven zo’n 70% van hun innovatiemiddelen investeren in kernactiviteiten, 20% in aanverwante gebieden en circa 10% in echt vernieuwende projecten. De verdeling van de opbrengsten daaruit was ruwweg het omgekeerde.

Recente berichten

  • Jurre Miedema: ‘Om succesvol te innoveren is het zaak vroeg en regelmatig te testen’.
  • MOOI DING: de frikandel in poedervorm, een interessante snack-innovatie!
  • NIEUW AAN BOORD: Menno van den Eijnden
  • MOOI DING: Beosound Level
  • Yorick Koumans (projectmanager productinnovatie): ‘Vier de tussentijdse successen met je team’

Contact Us

We're currently offline. Send us an email and we'll get back to you, asap.

Send Message

Maliestraat 7, 3581 SH Utrecht
+31 (0)6 53 65 05 89
mail@beacon.nl
LinkedIn
BTW- NL8060.14.751b02

Team
Visie
Wat we doen
Referenties
Blog
Contact
Ook werken in innovatie?

Op de hoogte blijven van de laatste innovatietrends?
Ontvang onze e-mailnieuwsbrief.

INSCHRIJVEN

KMO portefeuille

© 2023 Beacon Masters in Innovation • Privacy policy • Terms of use

Prev Next