Elk jaar weer inspirerend om tijdens de BEACON-nieuwjaarsborrel met veel van onze klanten en relaties in ontspannen sfeer te kunnen praten over innovatie. En te ontdekken dat iedereen met vergelijkbare thema’s bezig is, met toch steeds weer andere oplossingen. Dit jaar was voor het eerst ons moederbedrijf Verhaert aanwezig. Koen Verhaert gaf een toelichting waarom BEACON een passende uitbreiding is binnen de Verhaert-groep. Daarbij heeft BEACON hiermee directe toegang tot een 200-tal inhoudelijke experts in een zeer uiteenlopend aantal vakgebieden die in geval van vragen in projecten snel geraadpleegd kunnen worden. Met allemaal hetzelfde doel: een succes maken van uw innovatieprojecten.
Terug naar overzichtYou also might be interested in
'Atag Benelux ontwikkelt kooktoestellen voor het premium- en middensegment. Ons bedrijf is overgenomen door Hisense International, een groot Chinees bedrijf, wereldwijd marktleider in TV’s. Waar ons bedrijf zich voorheen op de Benelux en Europa richtte, zijn we in de afgelopen jaren gestart met een transitie om steeds meer wereldwijd te opereren.
Zomer: zon, zee en strand… en heel veel zand. Zand op je huid bij het insmeren. Zand op de boterhammen en de watermeloen. En ook thuis vind je dagen later nog overal zand. Hiervoor is een slimme oplossing bedacht: het Zandlaken. Een zandvrij strandlaken van twee bij twee meter dat dankzij een speciale technologie zand als het ware absorbeert. De technologie is geleend uit een heel andere hoek: de militaire industrie.
Projectmanagement van productinnovatie, hoe doe je dat? Barkley schreef een uitgebreid handboek. Zijn visie: projectmanagers moeten inhoudelijke kennis hebben van marketing en techniek, maar zich niet verliezen in details. Met het einddoel in zicht: nieuwe business. Alle relevante thema’s worden aangestipt. Risicobeheersing, het op tijd betrekken van marketing en operations, aansluiting bij de organisatiestrategie, ga zo maar door.